وظــــــائف اليوم |
- Urgently needed Medical Representative
- قطر - مطلوب شاب يجيد اعمال السكرتريه ويجيد الانجليزيه
- قطر - مطلوب مهندس مدنى
- web designer
- Surveying Engineer
- Egypt - Accountant
- مصر - مطلوب للعمل فى احدى الشركات الصناعيه محاسبين
- مصر - مطلوب لشركة السعيد للإلكترونيات
- قطر - مطلوب سائق لشركة ديكور
- الكويت - مطلوب محاسب
- السعودية - مطلوب لمدارس أهليه معلمين ومعلمات
- السعودية - مؤسسة وطنية بالرياض تطلب
- السعودية - شركة درعه للتجارة (( للعطور )) تطلب
- السعودية - مطلوب محررين للعمل بجريده كبرى بالرياض
- السعودية - مطلوب مندوب لشركة عصائر بالرياض
- السعودية - مطلوب على وجه السرعه خريج علوم اداريه أو اداره
- السعودية - عدد 50 / موظف خدمة عملاء مركز الاعمال
- السعودية - مطلوب عدد 20 / مشرف دعم فني
- السعودية - مطلوب عدد 10 / مشرف خدمة عملاء مركز الاعمال
- السعودية - مطلوب عدد 100 / موظف دعم فني
- Chief Accountant Position in Alexandria
- Senior Reservior Engineer for KUFPEC Egypt
- Senior Geologist for KUFPEC Egypt
- Senior Geophysicist for KUFPEC Egypt
- الاسكندرية - مطلوب محاسبين لشركة كبرى بالاسكندرية
| Urgently needed Medical Representative Posted: 13 Mar 2012 11:30 AM PDT Medical Representative Vacancy in Alexandria for International Health Care Company ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Urgently needed Medical Representative for an international company in health care field with following requirements: * English Language Skills: Very good * Education: Bachelor degree with scientific background * Job Location: Alexandria * Working Environment: Outdoor & Indoor * Experience: not less than 4 years marketing experience preferably at Medical Tourism field Personal and Professional Skills: Presentable -Accurate -Researching and Negotiating skills -Target Oriented - Ability to work extra hours under stress- Resourceful- Thoughtful–Ability to conduct market research in a professional manner If you would like to find out more about this fantastic opportunity please forward your resume by applying below. HR E-mail -------------- hr.apply2011.hr@gmail.com |
| قطر - مطلوب شاب يجيد اعمال السكرتريه ويجيد الانجليزيه Posted: 13 Mar 2012 05:54 AM PDT |
| Posted: 13 Mar 2012 05:52 AM PDT |
| Posted: 13 Mar 2012 05:36 AM PDT |
| Posted: 13 Mar 2012 05:34 AM PDT |
| Posted: 13 Mar 2012 05:34 AM PDT Experienced Accountant is required for a reputable local company located in Dokki • At least three (3) years' experience in general accounting role(s) • Good command of English • Must be computer literate • Good knowledge of Payroll & Insurance principles • Good analytical and problem?solving skills • Ability to work well either alone or as part of a team • Residents of Dokki, Giza and Downtown are preferred Qualified candidates are requested to send their CV with "Accountant" as the email subject to (byrushaomran@gmail.com) |
| مصر - مطلوب للعمل فى احدى الشركات الصناعيه محاسبين Posted: 13 Mar 2012 05:33 AM PDT |
| مصر - مطلوب لشركة السعيد للإلكترونيات Posted: 13 Mar 2012 05:29 AM PDT |
| Posted: 13 Mar 2012 05:24 AM PDT |
| Posted: 13 Mar 2012 05:22 AM PDT |
| السعودية - مطلوب لمدارس أهليه معلمين ومعلمات Posted: 13 Mar 2012 05:19 AM PDT |
| السعودية - مؤسسة وطنية بالرياض تطلب Posted: 13 Mar 2012 05:15 AM PDT مؤسسة وطنية بالرياض تطلب موظف منسق شئون موظفين : الدوام من السبت الى الخميس من الساعة 7 صباحا الى 3 عصرا صافي الراتب : 3000 ريال و قابل للزيادة في حال اثبات الوجود الشهادات المطلوبة ثانوية عامة + شهادة حاسب آلي ملاحظة : يجب المعرفة التامة لبرامج الاوفيس و اهمها الوورد و الاكسل مكان العمل : الرياض حي الملز ffoorak_saif@yahoo.com أو Mutlag556@gmail.com |
| السعودية - شركة درعه للتجارة (( للعطور )) تطلب Posted: 13 Mar 2012 05:14 AM PDT شركة درعه للتجارة (( للعطور )) عدد 50 وظيفة بائع بالرياض وعدد 20 وظيفة بالمنطقة الشرقية بجميع ضواحيها و عدد 20 بالمنطقة الغربية ( جدة ) وعدد 10 بمنطقة سكاكا والجوف والقصيم وعنيزة وبريدة شروط الوظيفة : أن لايقل العمر عن 18 سنة ولا يزيد عن 35 سنة . أن لا يقل المؤهل عن الكفاءة المتوسطة . لا يشترط الخبرة . المميزات : راتب الوظيفة من 2500 ريال إلى 4000ريال . عمولات شهرية . تأمين طبي . تأمينات إجتماعية . استمرار ورقي وظيفي غير محدود . بيئة عمل مميزة ومتفاهمه وتنافسية . دوام معظم السنه فترة واحدة فقط من 4 إلى 11 مساءاً. موقع العمل الأقرب للموظف وحسب إختياره . على الايميل ksa_balance2@rocketmail.com أو h_m250@deraah.com.sa |
| السعودية - مطلوب محررين للعمل بجريده كبرى بالرياض Posted: 13 Mar 2012 05:13 AM PDT مطلوب محررين للعمل بجريده كبرى بالرياض الشروط خريج كليه اعلام متخصص فى القسم الاقتصادى اجاده اللغه الانجليزيه والحاسب الالى- تقدم الجريده رواتب مميزه وتوفر جميع البدالات – ترسل السيره الذاتيه والمرفقات وبعض المقالات الخاصه على الايميل المرفق بالاعلان موضحأ المسمى الوظيفى فى عنوان الرساله للاهميه – البريد الالكترونى: youranserok@ymail.com أو career@ghernata.net |
| السعودية - مطلوب مندوب لشركة عصائر بالرياض Posted: 13 Mar 2012 05:12 AM PDT مطلوب مندوب لشركة عصائر بالرياض للعمل بمرتب: 1000 ريال + عمولة علي المبيعات تصل إلي 1000 ريال – الشركة توفر السكن + الإقامة + التأمين الطبي إجازة سنوية مدفوعة الأجر – يشترط علي المتقدم أن يكون لديه رخصة مهنية ثالثة وأن يكون قد ساق جامبو من قبل السن أقل من 30 – علي الجادين فقط إرسال السيرة الذاتية علي الإيميل المرفق أدناه لا ينظر للرسائل غير المعنونة بــــ ( سائق جامبو ) – البريد الالكتروني : ksa_balance2@rocketmail.com |
| السعودية - مطلوب على وجه السرعه خريج علوم اداريه أو اداره Posted: 13 Mar 2012 05:12 AM PDT مطلوب على وجه السرعه خريج علوم اداريه أو اداره للتدريب في معهد على وجه السرعه لتدريس مواد اداريه على ان يكتب في العنوان مدرب اداري يرجى ارسال السيره الذاتيه مع الشهادات على العنوان التالي |
| السعودية - عدد 50 / موظف خدمة عملاء مركز الاعمال Posted: 13 Mar 2012 05:10 AM PDT |
| السعودية - مطلوب عدد 20 / مشرف دعم فني Posted: 13 Mar 2012 05:09 AM PDT عدد 20 / مشرف دعم فني: توفير المساعدة التقنية للمستخدم النهائي ويتضمن >لك حلول الصيانة والادارة والمشاكل التقنية للمستخدمين · قياس وتحليل شكاوى العملاء وتنفيذ تحليل جذور القضية إلى الارتجال في الخدمة المقدمة للعملاء. · تنفيذ مبادرات خدمة العملاء، وحملات لتحسين مستوى رضا العملاء وزيادة حسن النوايا شركة. · حاصل على دبلوم متخصص او بكالوريوس ادارة مع تخصص تقنية معلومات · خبرة احترافية لاتقل عن 5 سنوات في مجالات الدعم الفني منها سنتين كمشرف . · الراتب المقترح 8500 ريال. للراغبين في التقديم: ف/ 014507237 |
| السعودية - مطلوب عدد 10 / مشرف خدمة عملاء مركز الاعمال Posted: 13 Mar 2012 05:10 AM PDT |
| السعودية - مطلوب عدد 100 / موظف دعم فني Posted: 13 Mar 2012 05:08 AM PDT عدد 100 / موظف دعم فني: توفير المساعدة التقنية للمستخدم النهائي ويتضمن >لك حلول الصيانة والادارة والمشاكل التقنية للمستخدمين. · قياس وتحليل شكاوى العملاء وتنفيذ تحليل جذور القضية إلى الارتجال في الخدمة المقدمة للعملاء. · تنفيذ مبادرات خدمة العملاء، وحملات لتحسين مستوى رضا العملاء وزيادة حسن النوايا شركة. · حاصل على دبلوم متخصص او بكالوريوس ادارة مع تخصص تقنية معلومات · خبرة لاتقل عن 5 سنوات في مجالات الدعم الفني. · الراتب المقترح 6000 ريال. للراغبين في التقديم: ف/ 014507237 |
| Chief Accountant Position in Alexandria Posted: 13 Mar 2012 05:02 AM PDT Chief Accountant Position in Alexandria ================================== We are an international company specialized in integrated health care services in Alexandria. We are looking to add a dynamic and experienced Chief Accountant to be part of financial team. In this role, you will be responsible for: Job Description: ============ 1. Participating in the process of maintaining the general ledger and the related accounts with proper documentation and records of the company's transactions to ensure accuracy and compliance with the established accounting principles and controls all changes to chart of accounts. 2. Performing verification and reconciliation tasks for invoices/receipts/balances according to accounting department checks and balances procedures. 3. Ensuring accuracy of cash balances and cash flow and handles all banks communications with regards to LGs. 4. Monitor accounts to ensure payments are up to date & auditing daily entry for the treasury. 5. Responsible for tax deduction from suppliers in coordination with the auditor. 6. Responsible for preparing the required data for internal and External Auditors. 7. Compiling and analyzing financial information to prepare entries to accounts. 8. Checks and approves all vouchers for payments. 9. Recording and reconciling monthly payroll. 10. Reviewing payments in coordination with the auditor and getting acceptance from the general manager. 11. Reviews, investigates, and corrects errors and inconsistencies in financial entries, documents, and reports. 12. Responsible for monthly analysis of AP and supplier's down payments. 13. Responsible for issuing checks on due date. 14. Reviewing and compiling monthly financial statements, expenditure analysis, and a budget control to ensure transparency within departments. Job specification: ============== 1. Bsc. in Accounting/ English Section. 2. 5-7 years of experience. 3. Very good user of MS Office Package. 4. Reliable, tolerant, and determined. 5. Empathic communicator, able to see things from the other person's point of view. 6. Keen for new experience, responsibility and accountability. 7. Able to get on with others and be a team-player. 8. All applicant should be Alex resident - If you want to cement a career for the long term in a company that goes all out to support, encourage and develop staff, then apply now and kindly mention position in the subject e-mail otherwise your CV will be ignored. **HR E-mail ----------------- hr.apply2011.hr@gmail.com |
| Senior Reservior Engineer for KUFPEC Egypt Posted: 13 Mar 2012 01:09 AM PDT |
| Senior Geologist for KUFPEC Egypt Posted: 13 Mar 2012 01:09 AM PDT |
| Senior Geophysicist for KUFPEC Egypt Posted: 13 Mar 2012 01:09 AM PDT |
| الاسكندرية - مطلوب محاسبين لشركة كبرى بالاسكندرية Posted: 13 Mar 2012 01:07 AM PDT |
| You are subscribed to email updates from وظائف jobs To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. | Email delivery powered by Google |
| Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610 | |
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق